Newsletter
*
Νέα & Ανακοινώσεις
Ανακοίνωση της Διεύθυνσης Οικονομικών ( 08/11/2018 )
Α. Ο Δήμος Κέρκυρας ενημερώνει τους ιδιοκτήτες των ακινήτων που έχουν προβεί σε διακοπή της ηλεκτροδότησης του ακινήτου τους καθόλα τα προηγούμενα έτη  έως την 19 Ιουλίου 2018 και δεν το χρησιμοποιούν, να υποβάλουν σχετική υπεύθυνη δήλωση στην αρμόδια υπηρεσία του Δήμου (Τμήμα Δημοτικών Εσόδων, Αυτοτελή Γραφεία Δημοτικών Ενοτήτων τηλ. 2661362723), προκειμένου να απαλλαγούν από την καταβολή δημοτικών τελών καθαριότητας και φωτισμού.
Η ανωτέρω υπεύθυνη δήλωση υποβάλλεται μέσα σε έξι (6) μήνες από την έναρξη ισχύος του Ν. 4555/19.07.2018 δηλαδή έως τις 18 Ιανουαρίου 2019.
Για την απαλλαγή ή διαγραφή των τελών καθαριότητας ενός ακινήτου απαιτούνται:
1.    Βεβαίωση διακοπής από τον αρμόδιο διαχειριστή  δικτύου.
2.    Υπεύθυνη δήλωση του ιδιοκτήτη ή του νόμιμου εκπροσώπου του ότι το ακίνητο δεν χρησιμοποιούνταν
 
Β. Για ακίνητα στα οποία διακόπτεται η ηλεκτροδότηση από τις 20 Ιουλίου 2018 και μετά απαλλάσσονται από την καταβολή ενιαίου ανταποδοτικού τέλους καθαριότητας και φωτισμού, από την ημερομηνία υποβολής δήλωσης του ιδιοκτήτη τους ή του νόμιμου εκπροσώπου αυτού προς τον οικείο δήμο ότι δεν ηλεκτροδοτούνται και ότι δεν πρόκειται να χρησιμοποιηθούν. Επομένως πρέπει οι ιδιοκτήτες ακινήτων αμέσως μετά τη διακοπή ηλεκτροδότησης να καταθέτουν την παραπάνω υπεύθυνη δήλωση, προκειμένου να αποφύγουν την χρέωσή τους με τέλη καθαριότητας και φωτισμού.
Μέχρι την υποβολή της ανωτέρω δήλωσης, τα τέλη οφείλονται ανά κατηγορία ακινήτου και καταβάλλονται κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 21 του από Β.Δ. 24.9/20.10.1958(Α΄ 171)

Επιστροφή